van alles en nog wat - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelien Lemmens - WaarBenJij.nu van alles en nog wat - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelien Lemmens - WaarBenJij.nu

van alles en nog wat

Blijf op de hoogte en volg Evelien

19 Mei 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is wel weer eens tijd voor een update dacht ik zo. De laatste maand is er weer vanalles gebeurt en het is wel tijd om jullie weer eens bij te praten. Ik wil jullie allereerst bedanken voor alle reacties elke keer:)! Ik lees ze allemaal, ook al reageer ik niet altijd.

Waar zal ik eens beginnen. Laat ik maar met de leuke verhalen beginnen en dan bedoel ik natuurlijk: VAKANTIE. Allereerst kwamen Tante Annemie en Ome Cees aan in Kuala Lumpur. Ik ben s avonds na het werk naar hun hotel gegaan en vervolgens in het park een hapje gegeten. Het was wel enorm raar om na 3 maanden weer bekende gezichten te zien maar ook enorm gezellig. De rest van de werkweek was ik druk op stage met werkdagen tot 20.30 of 22.30.. En op vrijdag was ik gelukkig vrij. S ochtends naar het hotel gegaan van de familie en vervolgens richting het vliegveld vertrokken. Nu hadden tante annemie en ome cees nog gelukkig dat er automatisch 10kg bagage bij de tickets zaten anders hadden ze bijna alles uit hun toilettas weg mogen gooien.. Wat een slimmerds toch.. Toen gewacht op het vliegtuig.. nouja vliegtuigJE kun je wel zeggen. In het vliegtuig paste nog geen 50mensen. Tijdens de vlucht van maar liefst 40min.. kregen we netjes een flesje water wat nootjes en een klein broodje. Aangekomen in Pangkor vond ik het een fantastisch vliegveld. Het vliegveld was namelijk niet groter dan een villa en meteen een tropisch gevoel kwam naar boven. Wij met de taxi naar ons resort. Nouja 5min en toen waren we er al. Toen hebben we dus 3dagen lang alleen maar gegeten, gedronken en aan het strand gelegen. Lekker verbrand en binnen 3 dagen dus ook weer gaan vervellen helaas. Na het weekend kwamen papa, mama en anne in Maleisie aan. Natuurlijk zoveel mogelijk s avonds uiteten en in het weekend heb ik mijn huis en omgeving laten zien. Het 2de weekend dat ze hier waren zijn we naar Langkawii gevlogen. Daar weer voornamelijk niks gedaan lekker op het strand gezeten en aan het zwembad. Mama een massage gegeven voor moederdag en hebben anne en ik ook maar meteen een massage genomen. Op maandag avond is de familie weer weg gegaan, dit keer maar afscheid genomen voor 2maandjes.

Dinsdag was mijn verjaardag. Niet erg bijzondere verjaardag gehad. Heb een lekkere chocolade taart gekocht en ook een beetje uitgedeeld haha kon het niet alleen op eten natuurlijk. Savonds heb ik nog ergens een drankje gedaan en dat was het wel. Ben dit weekend nog gaan stappen om toch een beetje mijn verjaardag goed te vieren.

Dan zal ik nog even praten over stage. Op dit moment heb ik al 15weken stage gelopen. Wat betekent dat dit de laatste 5 weekjes stage gaan worden. Op stage is weer een boel veranderd. De vorige keer (een maand geleden) zat ik in de MICE afdeling alleen daar was dus niks te doen.. Dus hebben ze me 2 weken geleden over verhuisd naar Reservations. Daar heb ik nu in ieder geval dagelijks redelijk wat te doen. Het enige is dat het nog niet op HBO niveau is. Daar komt hopelijk nog verandering in de komende weken.

Ik denk dat ik wel weer genoeg heb verteld. Over 2 weekjes staat een volgend weekendje weg op het programma dan ga ik Pascalle opzoeken in Bali. En daarna is het nog iets minder dan 3weken wachten tot de vakantie begint en ik ga rondreizen met Marloes.

Liefs uit Kuala Lumpur

  • 19 Mei 2013 - 17:30

    Annemie Jacobs:

    Hoy Evelien, hier een berichtje van die slimmerds in Dongen!
    Weer een leuk reisverslag.
    Tot mails
    Ome Cees en Tante Annemie

  • 19 Mei 2013 - 22:27

    Rianne En Co:

    Hallo Evelien,

    Weer leuk je verslag te lezen en al wat foto's gezien van de familie.
    Groetjes uit een koud Nederland.
    a.s zaterdag gaan wij op vakantie, in principe naar Frankrijk.
    Maar als het weer daar zo blijft net zoals in Nederland gaan we misschien wel naar Spanje.

    Groetjes

  • 27 Mei 2013 - 16:23

    Jantien:

    Leuk Eef, nog veel plezier ! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4948

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 13 Juli 2013

Stage Kuala Lumpur

Landen bezocht: