Laatste update vanuit Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelien Lemmens - WaarBenJij.nu Laatste update vanuit Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelien Lemmens - WaarBenJij.nu

Laatste update vanuit Kuala Lumpur

Blijf op de hoogte en volg Evelien

20 Juni 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is bijna nog niet voor te stellen, maar ik ga Kuala Lumpur bijna verlaten. Vandaag precies 20 weken geleden waren we onderweg naar schiphol. En nu heb ik morgen mijn laatste dagje stage. De tijd is enorm snel gegaan met tegen slagen, maar vooral met hele leuke dingen en herinneringen!

Ik weet nog goed dat ik aan kwam en eigenlijk niet wist wat me allemaal te wachten stond. ik heb me weg uiteindelijk zeker wel gevonden en heb erg leuke dingen moge meemaken. Het zit er natuurlijk nog niet helemaal op, want er gaat nog een vakantie aan komen van 3 weken. Als het goed is zit Marloes binnen 24uur in het vliegtuig hierheen en dan kan onze vakantie beginnen..

Na bijna 5 maanden verbaas ik me nog steeds over hoe mensen me aan kunnen kijken en ook aan kunnen blijven kijken net alsof ik van een andere planeet kom. Ik heb ook aan andere dingetjes hier moeten wennen, maar dat is me best goed afgegaan. Al had ik in Februari niet kunnen bedenken dat ik hier nu nog zou zijn en ben daarom toch eigenlijk wel best trots op mezelf. Morgen heb ik nog een final assessment op stage en nog een paar laatste fototjes maken daar. Dan kan zaterdag (heel vroeg) onze 3 weken vakantie beginnen. We gaan vanalles doen en reizen door Maleisie en Singapore.

Dit was de laatste update vanuit Kuala Lumpur, ik ga deze stad waarschijnlijk maandag verlaten. Ik kan me nog niet voorstellen dat ik ook hier weg ga en dat ik over ruim 3 weekjes weer thuis ben. Ik ga nog lekker genieten van mijn laatste 3 weekjes in Maleisie en ben 13 juli weer terug in Nederland!!

Ik ga me koffer maar eens inpakken!! Tot heel snel!

Liefs,

  • 20 Juni 2013 - 16:21

    Danielle:

    Ik ben ook heel erg trost op jou! Geniet van je vakantie en tot snel!!

  • 20 Juni 2013 - 17:30

    Jantien:

    Geniet van je vakantie!! Xxx

  • 20 Juni 2013 - 19:06

    Gea:

    Lieve Evelien
    Een hele fijne vakantie samen met Marloes geniet er van en wij vinden het een hele prestatie hoor z`on stage en zo lang weg van huis.
    Liefs van ons xxx Frank en Gea

  • 23 Juni 2013 - 14:23

    Annemie Jacobs:

    Je stage zit erop. Ga genieten van kl en Maleisië. Tot over drie weken. Gr Annemie

  • 23 Juni 2013 - 19:34

    Marlies Lemmens:

    Hoi Evelien,
    Je stage is achter de rug, nu lekker genieten van je vakantie.
    Veel plezier samen met Marloes en zie je snel,
    Groetjes Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1086
Totaal aantal bezoekers 4937

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 13 Juli 2013

Stage Kuala Lumpur

Landen bezocht: