4dagen voor vertrek - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Evelien Lemmens - WaarBenJij.nu 4dagen voor vertrek - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Evelien Lemmens - WaarBenJij.nu

4dagen voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Evelien

28 Januari 2013 | Nederland, Oisterwijk

Over een paar dagen gaat het dan echt gebeuren. Donderdagavond vertrek ik voor ruim 5 maanden naar Maleisie. Ik heb nog niet echt het idee dat ik weg ga. Komende dagen ga ik voor namelijk mijn koffer inpakken en nog de laatste kleine spulletjes inkopen. Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van de gebeurtenissen zo ver weg.

  • 28 Januari 2013 - 20:21

    Ilse:

    Zo kan ik van al je ervaringen op de hoogte blijven. Erg leuk, ga ganieten!

  • 29 Januari 2013 - 07:43

    Daphne Van Strijp:

    eef, ceel plezier je hebt een mooi en ver land uitgekozen

  • 29 Januari 2013 - 18:25

    Annemie Jacobs:

    gezellig, ik heb je bij mijn favorieten gezet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Actief sinds 28 Jan. 2013
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 4942

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 13 Juli 2013

Stage Kuala Lumpur

Landen bezocht: